MLSNÁ KOČKA se od 23.7.2013 přestěhovala do nové, snad přehlednější kuchyně, na adresu:

www.mlsnakockablog.cz... prostě jen vynecháte tečku :-) Těším se na Vaši návštěvu!

Navštivte Mlsnou kočku také na Facebooku a staňte se jejími fanoušky: ZDE.

Objednejte si kuchařskou zástěrku exkluzivně navrženou pro Mlsnou kočku: ZDE

Vzpomínky na Jižní Čechy I.

2. listopadu 2008 v 18:21 | Pavlína |  Cestování
Výlet k Munickému rybníku na výlov mi připomněl, že fotografie z dovolené v Jižních Čechách stále odpočívají v uzavřené složce a je čas se s nimi potěšit. Polovina září v této oblasti nebyla vzhledem k počasí zrovna nejvlídnější, ale i tak jsme většinu výletů měli štěstí a vyjasnilo se. Vždy alespoň na pár chvil.

Přijela jsem vlakem do Českých Budějovic...
... a s radostí jsem zjistila, že restaurace Masné krámy je znovu otevřena a moc pěkně zrenovována.
Z Budějovic jsme se vydali směrem k našemu dovolenkovému bydlení. Bylo vzdálené asi třicetpět kilometrů od Budějovic kousek za malým městečkem. Doslova "na samotě u lesa". V nedaleké vesnici jsem objevila v prvním patře domu tuto kočku...
Podvečerní a ranní vycházky do lesa byly nádherné a bylo leccos k vidění. Občas jsme šli kolem ohrady s koňmi nebo krávami. Občas, při cestě přes pole, jsme dokonce měli štěstí vidět srnce při ranní pastvě.

Pár minut pěšky byla daňčí a mufloní farma...
Nejbližší větší město byl Český Krumlov. Ten si ale zaslouží svůj vlastní článek.

Komentáře

1 Bali Bali | Web | 2. listopadu 2008 v 19:08 | Reagovat

Jeden by skoro řekl že jsi byla se mnou ve Francii na statku; kravičky, koníčci, divoká zvěř, ...

Ta okenní kočka je skvělá!

Těším se na další vyprávění ;-)

2 Lucka Lucka | Web | 3. listopadu 2008 v 12:33 | Reagovat

To musela být pohodová dovolená. Srnky při ranní pastvě potkáváme s pejskama také docela často, já z toho radost vůbec nemám, zato pejskové mají radost velikou, naštěstí neběží daleko a brzy se vrací (to hodně zaklepu:-), a na projíždějící koníčky se u nás často štěká za plotem:-)

3 schnytlik schnytlik | Web | 3. listopadu 2008 v 18:36 | Reagovat

kočka, co se drápe do okna má veledůležitý výraz v tváři a děsně se mi líbí :) a ochotně pózující zvěřinec taky :D

Jižní Čechy jsou super a už se těším na poznatky z Českého Krumlova.

4 Yva Yva | Web | 3. listopadu 2008 v 21:12 | Reagovat

Tedy, ten kocour na okenní římse to vyhrál! ;o)  Moc pěkné fotečky, a i já už se těším na Český Krumlov!

5 Pavlína Pavlína | 4. listopadu 2008 v 8:36 | Reagovat

všem:

Ty kočky na okně byly v tomhle místě častým jevem. Přišlo mi to tak trochu jako "trpaslík", ale takhle na fotce je to lepší. :-))) Dokonce jsem je v okolí viděla i prodávat...

Zvířátka byla bezva, jako vždy. Ten muflon v oboře byl hrozně zvědavý, tak přišel až k plotu. Jsou tam zřejmě zvyklí i na krmení od kolemjdoucích.

Děkuji

P.

:-)

6 renata renata | Web | 5. listopadu 2008 v 21:30 | Reagovat

Pavlíno, až zas budeš mít cestu do ČB, určitě zajdi do indické restaurace v Chelčického ulici. Je to skutečný zážitek. Těšila jsem se, že tento týden tam zase zajdu, bohužel to asi nestihnu :-( . Také mohu doporučit vodnické dušičky - nakládané syrečky v Malém Pivovaru... Ke kvasnicovému pivu úžasný zážitek!!!!!

7 Pavlína Pavlína | 6. listopadu 2008 v 11:57 | Reagovat

renata:

Díky za tip. Mám pocit, že jsme šli kolem té indické. A ty dušičky...! To neznám? Budu muset do ČB zajet znovu!

P.

:-)))

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.